آیا می توانم مردان نمی شود اگر آنها به سندرم آلپورت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم مردان نمی شود اگر آنها به سندرم آلپورت

سندرم آلپورت و یا نفریت ارثی یک اختلال ژنتیکی است، مشخص شده توسط گلومرولونفریت، بیماری کلیوی مرحله نهایی، چشم و کاهش شنوایی. در زنان، اختلال معمولا خفیف است، با چند و یا بدون علامت. در مردان، علائم شدیدتر هستند و بدتر و بدتر سریعتر. سپس، می تواند مردان نمی شود اگر آنها سندرم آلپورت کردم؟

سندرم آلپورت فرم به ارث برده از التهاب کلیه (نفریت) است. این است که توسط یک جهش در یک ژن برای یک پروتئین در بافت همبند ایجاد می شود، کلاژن نامیده می شود. اختلال نادر است، همانطور که ما در آغاز اشاره شد، اغلب تحت تاثیر قرار مردان، زنان می توانند ژن برای اختلال به کودکان خود منتقل، حتی اگر آنها هیچ نشانه ای ندارند.

چگونه برای درمان سندرم آلپورت این؟

تا به حال، هیچ درمانی خوبی برای این بیماری وجود دارد، تمام درمانهای علامتی هستند. بیماران در مورد نحوه مدیریت عوارض نارسایی کلیه و ریخته پروتئین در ادرار است که توسعه است که اغلب با مهار کننده های ACE درمان توصیه می شود. همانطور که همه ما می دانیم فشار خون بالا بیماری پیچیده تر خواهد ساخت و آن را سرعت بخشیدن به پیشرفت این بیماری است، بنابراین کنترل فشار خون بالا برای درمان این بیماری بسیار مهم است.

هنگامی که نارسایی کلیه را توسعه داده است، بیماران دیالیزی داده می شود و یا می توانید از پیوند کلیه بهره مند شوند، اگر چه این می تواند مشکلات شود. بدن ممکن است کلیه جدید را رد آن را به عنوان شامل کلاژن نوع IV طبیعی، که ممکن است به عنوان خارجی توسط سیستم ایمنی بدن شناخته شده است.

در یک کلام، یک بار مردم به این بیماری، به خصوص مردان، توسط آن را تحت تاثیر قرار، و هیچ درمانی خوبی برای سندرم آلپورت این وجود دارد. اما مردم همچنین می توانید با این بیماری برای مدت طولانی زندگی می کنند، تا زمانی که آنها می توانند بیماری را به خوبی کنترل کنید. اگر شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneydiseasehospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: